Overslaan en naar de inhoud gaan
algemene ledenvergadering

Korte terugblik Algemene Ledenvergadering 14 juni 2019

Vrijdagavond 14 juni 2019 heeft badmintonvereniging Van Zijderveld een Algemene Ledenvergadering gehouden. Lees hier meer over de hoogtepunten en belangrijkste besluiten.

Op de Algemene Ledenvergadering (ALV) op 14 juni was sprake van een geanimeerde kritische discussie in positieve sfeer over met name de financiële stukken en het voorstel over contributieverhoging. De ALV ging akkoord met het jaarverslag en verleende het bestuur decharge ten aanzien van de gevoerde administratie over 2017/2018. Het voorstel met de contributieverhoging werd vervolgens ook aangenomen. Het bestuur kreeg diverse punten mee voor nieuw overleg met Amstelveen Sport (voormalige Sportbedrijf) over het gebruik en de huur van sporthal De Meerkamp.

In de ALV stelden zich twee leden als bestuurslid beschikbaar en wel in de persoon van Audrey Oei als penningmeester en Dionne de Hoop (schriftelijk) als algemeen bestuurslid. Vervolgens gaven Jurjen Douma jr. (voorzitter) en Jurjen Douma sr. (algemeen bestuurslid) te kennen bereid te zijn drie jaar door te willen gaan. De vereniging wenste daarop het bestuur een leuke tijd, goede samenwerking en een sportief succesvol verenigingsjaar toe.

Rick Prins werd welkom geheten als nieuwe hoofdtrainer. Hij gaat leiding geven aan de technische commissie, trainingen en coaching van de competitieteams in de 4e divisie en hoger. Het verslag van de mediacommissie (als enige aangeleverd!) werd zeer gewaardeerd. Het bestuur deed met name de oproep om de sponsorcommissie invulling te geven. Een aantal leden was bereid hierover mee te denken. [redactie: Ook meedoen? Meld dat dan bij het bestuur of Harold Beffers, bijv. via mc@vanzijderveld.nl].

Het bestuur meldde daarna het komende seizoen het initiatief van de "Vrienden van Van Zijderveld" voort te willen zetten. De ALV deed de suggestie om voor de zomervakantie en in december meer aandacht te besteden aan de Sponsorkliks. Bij een aankoop op internet kan, met een kleine moeite ("een klik op een webpagina") iemand onze vereniging financieel sponsoren. De persoon hoeft geen lid van de vereniging te zijn. Op www.vanzijderveld.nl staat een aantal banners naar Sponsorkliks. [redactie: naar onze Sponsorkliks-webpagna].

Tenslotte werd het voorstel aangenomen om het Huishoudelijk Reglement aan te passen met een artikel over het waarborgen van de privacy van de verenigingsleden. Na de sluiting bleven bestuur en aanwezige leden nog even gezellig met elkaar nazitten. De eerstvolgende ALV is gepland in februari 2020.

Dit bericht is een sfeerimpressie van de ALV op 14 juni jongstleden en geen inhoudelijk volledig verslag. Hiervoor wordt verwezen naar de officiële stukken die het bestuur op een later moment met de leden zal delen.